Aktualności

2017-02-07

Dofinansowanie na udział w zagranicznych targach.

Dla kogo?

  • posiadający status MŚP,
  • prowadzący działalność gospodarczą określoną w programie promocji,
  • posiadający produkt konkurencyjny względem produktów z tej samej branży występujących na rynku międzynarodowym,
  • prowadzący działalność eksportową w okresie 2 ostatnich lat,
  • prowadzący działalność B+R lub wdrażający wyniki prac B+R w okresie 3 ostatnich lat,
  • posiadający produkt cechujący się wysokim stopniem nasycenia wiedzą (klasyfikacja EUROSTAT - na podstawie rodzajów działalności),
  • posiadający produkt, który uzyskał certyfikat lub świadectwo dotyczące pochodzenia produktu w ujęciu geograficznym lub branżowym,
  • produkt w zasadniczej części jest wytwarzany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Maksymalna wartość dofinansowania:

  • produkt w zasadniczej części jest wytwarzany na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
    • w ramach wniosku można wybrać tylko jeden branżowy program promocji
  • dla programu promocji o charakterze ogólnym – 500 tys. PLN
    • w ramach wniosku można wybrać więcej niż jeden program promocji
    • w przypadku wyboru co najmniej dwóch programów promocji – 1 mln PLN
  • w przypadku wyboru we wniosku o dofinansowanie branżowego programu promocji i programu/programów promocji o charakterze ogólnym – 1 mln PLN

Maksymalna intensywność dofinansowania:

-       do 60% dla średniego

-       do 75% dla małego

-       do 85% dla pozostałych mikro

Branże, dla których realizowane są programy promocji:

  • biotechnologia i farmaceutyka
  • budowa i wykańczanie budowli
  • części samochodowe i lotnicze
  • maszyny i urządzenia
  • MODA POLSK
  • IT/ICT
  • jachty i łodzie rekreacyjne
  • kosmetyczna
  • meblarska
  • polskie specjalności żywnościowe
  • usług prozdrowotnych
  • sprzęt medyczny

Na co?

  • koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa MŚP w danych targach lub danej wystawie / koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie,
  • podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych,
  • transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych, w tym odprawy celnej,
  • rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do katalogu targowego,
  • reklamy w mediach targowych,
  • udziału w seminariach, kongresach i konferencjach,
  • organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej,
  • informacyjno-promocyjne projektu,
  • koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy,
  • koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach,
  • koszty szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy,
  • koszty ustanowienia i utrzymania zabezpieczenia dla zaliczki wypłaconej na rzecz MŚP.

Zapraszamy do kontaktu. 

powrót
kod zabezpieczający wyślij
X

Strona korzysta z plikow cookies w celu realizacji uslug i zgodnie z Polityka plikow Cookies. Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu w Twojej przegladarce.